mandag den 11. januar 2010

Gnomerun.







Julens små gnomer har ligget i en kurv, hvor man ikke rigtig kunne se hver enkelt. Jeg synes jo der skulle laves et særligt billede, nu hvor jeg har rundet gnom nr.100.
Det blev til dette lille billede. Når man får det lidt på afstand ligner det næsten en slange eller drage med alle de små takkede huer. Sjov effekt og ikke noget, jeg havde regnet ud på forhånd.
Der har været en formidabel overvældende interesse netop for dette billede på Ravelry. Jeg har fået så mange søde mails og henvendelser, at jeg næsten ikke kan nå at svare dem alle, men der skal nok komme svar, så hav tålmodighed.

6 kommentarer:

Birthe sagde ...

ih , hvor er de bare søde , de små gnomer :-)

Clemme/Trine sagde ...

De er simpelthen skønne, jeg er helt vild med dem :)

Jette Marie Andersen sagde ...

Tak skal I have. Husk at opskriften er gratis og linket er på en af de første indlæg jeg lavede m gnomerne.Den første lavede jeg i maj 2008.

tusindfryd sagde ...

Det er simpelthen det mest fantastiske billede jeg har set længe!! Gnome Run og så i alle de farver jeg er helt vildt med ting der er lavet mange af og sat op i farveskala ;-)
KH

Unknown sagde ...

prachtig!!!

Abracadacraft sagde ...

It's really nice. I share it on Facebook with a link on your blog. Do you sell the pattern somewhere ?